Продавець Магазин "Freedelivery" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5530 відгуків
+380 (67) 342-92-45
+380 (66) 811-38-40
Магазин "Freedelivery"
Кошик

Жарти жартами, але...

Можливо, звичайно, що вони мають на увазі загальний метраж тих і інших. А навіть якщо і ні, то все одно можна сміливо заявити, що за власною ініціативою ще ні один провід людини не вкусив і жодна змія подовжувачем не вдавилася. Для збільшення свого зростання всякі повзучі гади використовують зовсім інші технології, якими їх зробила природа-матінка, а ось сучасній людині без проводів ніяк не обійтися. І щоб у цьому переконатися, варто лише зазирнути за комп'ютер, де зазвичай клубочиться не один сполучний шнур від об'єкта А до об'єкту Б і далі за алфавітом. Потрібні вони сучасній техніці, бо хоча бездротова технологія і зробила крок вперед, але все ще перебуває більше в теорії, ніж використовується в практиці. Любить електричний струм, будь він постійний або змінний, дроти аж ніяк не як собака палицю і свого існування без них поки що не дуже уявляє.

Отже, будемо вважати, що гіпотеза про необхідність проводів доведена, і перейдемо до справи. Тобто пориємося в покладах кабелів, шнурів, подовжувачів і перехідників, які, як би це не здавалося дивним, навіть з вигляду відрізняються один від одного. Це натякає, що і функції у них різні – телефонна локшина здорово несхожа на коаксіальний кабель, а вже між перехідниками і зовсім як різниця між шавкою і бультер'єром. І, до речі, слава богу, а то при їх зовнішньої схожості кожний недотепа чудив б так, що будь факір зі своїми зміями виглядав би жалюгідним любителем.

І знову повернемося до справ нашим перехідним, принагідно зауваживши, що всі зазначені вироби призначені для поєднання одних приладів з іншими. Біологи назвали б цей процес схрещуванням і довго ворожили б, що вийде, але ми будемо рубати правду-матку – нинішні виробники роз'єми не вирощують і навіть не висиджують, хоча і називають їх гордо – гніздами. Вони винаходять, як справедливо вважають багато хто, з однією метою – ускладнити життя споживачеві, щоб той користувався тільки одним брендом. Є, звичайно, деякі уніфікації, але, скажемо по секрету, їх теж придумали виробники, щоб не псувати один одному нерви, і вивільнену енергію спрямувати в інше русло. Здогадуєтеся яке? Так, такі от справи.

Однак, як мовиться, голота на вигадки хитра, і тут же з'явилися інші виробники, які і почали полегшувати споживачам життя. Та так, що тепер, будь покупець хоч семи п'ядей у лобі, він ще здорово поморочит голову собі і людям, домагаючись бажаного результату. Плюс в цьому тільки один – домогтися успіху все-таки можна. Удачі!

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner