Продавець Магазин "Freedelivery" розвиває свій бізнес на Prom.ua 11 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5398 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (67) 342-92-45
+380 (66) 811-38-40
Магазин "Freedelivery"
Кошик

Гарантія та повернення товару

Гарантія.

На всі товари нашого магазину надається гарантія 1 місяць від дати отримання посилки.

Повернення товару належної якості.

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом Про захист прав споживачів. Повернення можливий протягом 14 днів після отримання. Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню і обміну. Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Товари, відправлені за рахунок одержувача або післяплатою, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Вимоги до повернутого товару:

1. Товар, не був у вживанні і не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей і т. д.;

2. Не проводилися спроби оновлення або зміни ЩОДО товару, якщо таке є;

3. Товар повністю укомплектований, збережені всі ярлики і упаковка. При виникненні бажання повернути товар, заздалегідь погодьте свої дії з менеджером магазину через повідомлення на електронну пошту.

Розрахунок за повернений товар здійснюється протягом 7 днів після отримання повернення. (На практиці - на наступний день після перевірки товару технічним відділом магазину, тобто на 2-й - 3-й робочий день після отримання повернення).

Повернення товару не належної якості (гарантійний випадок).

Увага! При отриманні товару обов'язково перевіряйте його на цілісність і повноту комплектації. У разі виявлення механічних пошкоджень або не повної комплектності в поєднанні з порушенням цілісності упаковки складайте акт (претензію) на відділенні Нової Пошти. У вартість доставки входить страховка вантажу. Претензії на зовнішні пошкодження НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Якщо упаковка товару не порушена, а не повна комплектація, зафіксуйте, будь ласка, цей факт на камеру і прикріпити фото-до повідомлення на електронну пошту shop@freedelivery.com.ua

Якщо шлюб товару виявився під час експлуатації в період дії гарантії, напишіть нам повідомлення на електронну пошту shop@freedelivery.com.ua з максимально докладним описом ситуації (при необхідності зробіть супровідні фотографії). У відповідному листі менеджер магазину або вирішить питання консультацією, або, якщо це не допоможе, повідомить Вам реквізити для зворотного відправлення товару. Можливий варіант домовленості щодо грошової компенсації Ваших витрат на самостійне усунення проблеми.

Зворотна доставка товарів здійснюється за рахунок покупця. Збережіть чек за оплату доставки до закінчення вирішення питання. Товари, відправлені за рахунок одержувача або післяплатою, НЕ ПРИЙМАЮТЬСЯ!

Дуже часто покупець не повністю розібрався з товаром і в ході перевірки з'ясовується, що товар справний. Проведення експертизи технічним відділом може тривати деякий час. Не потрібно надсилати повторні повідомлення і дзвонити. Ваш бракований товар вже в роботі і це не прискорить процес, а лише його сповільнить (повторне лист потрапить в технічний відділ і потрібно зайвий час на його обробку). Якщо буде потрібно якесь уточнення, менеджер магазину сам з Вами зв'яжеться. Повторна відправка товару натомість гарантійного проводиться Укрпоштою за наш рахунок.

Якщо результатом технічного контролю буде неможливість або недоцільність вирішення проблеми, менеджер магазину запросить від Вас реквізити для повернення грошей за товар. Нам зручніше повертати гроші на картку Приватбанку або Монобанку. При повідомленні своїх реквізитів також додайте фото чека за оплату доставки, ця сума буде повернута.

Увага! Перед відправкою наші товари маркуються на складі спеціальним чином. При спробі вчинити шахрайські дії шляхом надсилання нам не нашого товару, це буде виявлено і товар відправиться покупцеві назад за його рахунок.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner